Wednesday, October 19, 2011

Дайгаад илгээсээн...

Яагаад чи явсан юм бэ гэж би чамаас асуусан

Явсан шалтгааныг хамгийн ихээр мэддэг хэрнээ

Яг одоо би өөрөөсөө гуниг нэхэн нулимсаа эгшээж

Янагийн нандин үгсийг чинь санан санан мэгшинэ


Чи хүрэхэд дэндүү хол зүрхний минь гуниг байж

Чи хүлээхэд дэндүү урт сэтгэлийн уяа байж

Чиний явсан замаар хайрын үгсийг санан алхаж

Чиний ирэхгүй замаар чамайг асуун би алхана


Хайрын төлөө урсгасан нулимсан дусал бүр минь

Хаялж чам дээр цас болон будраад

Хайртын чинь гарт уусаж аз жаргалыг бэлэглэг

Халуухан уруулд чинь хайлж өнгөрснийг мартуулаг


Дэлгээд өгсөн сарнайтай чинь адил чиний хайр үгүй болсон ч

Дэндүү их хайрласан чамайгаа би хэзээ ч мартахгүй

Дэвэрч буцалж өнгөрсөн тэр их аз жаргал

Дахиад хэзээ ч надад ирэхгүй ч би харамсахгүй




0 comments:

Post a Comment