Wednesday, November 10, 2010

Дурлахаараа би...

Дурлахаараа би зүрхээ буруутгаж дотроо шанална
Дурлахаараа би зургийг нь харж сэтгэлээ баясгана
Дурлахаараа би хайрлуулахыг мөрөөдөж зүүдэнд умбана
Дурлахаараа би ханаталаа үнсэлцэж түүнийх болохыг хүснэ
Дурлал намайг бүтэлгүй нэгэн санаашрагч болгож
Дурлал намайг уянгын дуунд эмзэгхэн болгож
Дурлал намайг дутуу нойртой зүүдчин болгож
Дурлал надаар дутуу дулимаг мөрт холбуулна
Ай дурлал чи чихэрлэг хэрнээ гашуун амттан шиг
Арааны шүлс асгаруулж улам өөртөө татна
Алслаад зугтавч гүйцээд л ирэх
Аниргүй ирэх чимээгүй шаналан ч юм шиг


5 comments:

ЗОРИГТ8 said...

дурлахаараа би мэдрэл муутай болчих юөөм...

November 11, 2010 at 2:22 AM
tanil said...

durlxara chi dundaa nvxtei turba bolno edr

November 12, 2010 at 3:36 AM
aagii said...

kkkkk zorigt 8 .

November 14, 2010 at 4:45 AM
LuZa said...

Zorigt dandaa durlaj yavdag baihaa

shal medrel muutaishd

December 7, 2010 at 5:00 AM
Anonymous said...

Сайн байна уу? endlhuleeye.blogspot.com -ийн блог нийтлэгч танд энэ өдрийн мэнд хүргэе. Спам байдлаар урилга явуулсанд уучлаарай.Учир нь таньтай холбогдох хаягийг тань олж чадсангүй.

Таны хөтлөн бичдэг блог нь монголын блог бичигчдын дунд үлгэр жишээ блог байж интернет хэрэглэгчдийн мэдлэгийн санд үнэтэй хувь нэмрээ оруулж байгаад талархаж байна. Цаашид ч таныг блогоо үргэлжлүүлэн бичиж уншигч олныхоо тоог нэмж оюуны хэрэгцээг нь хангасаар байна гэдэгт итгэлтэй байна.

Таныг блогоо бичсэний төлөө Хүмүүнлэг үйлстэн болох боломжийг The New Media Marketing Agency-олгож байна. Та Зарлиг Хүмүүнлэгийн Хөдөлгөөнд нэгдэж өөрийн блог дээрээ баннер байрлуулсаны ачаар бусдын амьдралд аз жаргалтай мөч,гэрэл гэгээг авчрах боломжтой юм.

“Зарлиг” хүмүүнлэгийн хөдөлгөөнд нэгдэх боломж таны өмнө хэзээд нээлттэй байх болно.

Хавсралтаар “Зарлиг” хүмүүнлэгийн хөдөлгөөний тухай дэлгэрэнгүй явууллаа.

Танд баярлалаа.

Хүндэтгэсэн :
The New Media Marketing Agency – ийн захирал
А.Мэнд-Орших

Хавсралт:
- Яагаад Зарлиг Хүмүүнлэгийн хөдөлгөөнийг өрнүүлэх болсон бэ?
- Зарлиг хүмүүнлэгийн хөдөлгөөнд блогоо хэрхэн нэгдүүлэх вэ?

Яагаад ЗАРЛИГ Хүмүүнлэгийн Хөдөлгөөнийг эхлүүлсэн бэ?
1. Монголд өдөр бүр л ямар нэг хүүхэд монголдоо эмчлэх боломжгүй өвчин тусаад хандив тусламж гуйсан өрөвдөлтэй дүр зураг харагддаг.
2. Судалгаагаар манай улсаас жилд 130-200 тэрбум төгрөг гадаадад эмчлүүлэх зорилгоор гадагшаа урсдаг гэсэн тооцоо байдаг. Голдуу Бээжин, Хөх хот, Америк, Солонгос, арай боломжтой нь Япон руу явж эмчлүүлдэг.
3. Би нэг хүүхдэд хандив өргөнө, 2 удаа өргөнө. Гэхдээ өдөр бүр хандив өргөж чадахгүй. Тэгээд ч бидний өргөсөн хандив асуудлыг шийдэж чадахгүй, 10 жилийн дараа ч эмчилэгдэхгзй боломжгүй хүүхдүүд хандив гуйсаар байх болно. Хогийн ургамалын ишийг мянгантаа таславч дахин ургахын адил асуудлыг үндсээр нь шийдвэрлэхийн тулд бид яах ёстой вэ?

ЗАРЛИГ Хүмүүнлэгийн Хөдөлгөөнд хэрхэн НЭГДЭХ вэ?
http://zarlig.biz/ - хаягаар орж дэлгэрэнгүй мэдээлэл авна уу. Мөн манай хэрэглэгчтэй харилцах хэлтсийн http://support.newmediamarketingagency.com- хаягаар орж блогтоо хэрхэн байрлуулах талаар видео болон pdf хичээлийг татаж авна уу.

August 15, 2011 at 1:20 AM

Post a Comment