Wednesday, October 28, 2009

БЭХЭРЭ "Мартагдсан мэдрэмж"

Надад нэг мессеж ирлээ

Намайг санадаг хүн нь ажил гэрийхэн л байдаг хойно

Яаралгүй очоод утсаа нээгээд уншлаа

Яагаад ч юм сэтгэл хөөрөөд явчихлаа...

Өөрт чинь би сайн болчихоод

Өр зүрхний үгээ хэлж зүрхлэлгүй өдий хүрчихлээ

Намайг багтааж авах зай

Нандин зүрхэнд чинь бий болов уу гэнээ

Миний таньдаг хүн байна

Мэдээж бас надад таалагддаг

Хариу бичих гэж яарлаа

Харин юу бичихээ мэддэггүй ээ

Надаар тоглоод байгаа юм уу даа

Найз нь ийм тоглоомонд дассчихсан цэг

Яг ингэж бичээд

Явуулж орхилоо доо өнөө дурлагч руу

Төд удалгүй хариу нь ирлээ

Тэсвэр алдан хурдхан нээлээ

Ухаангүй дурласан сэтгэлээ батлахын тулд

Улаан гал руу ч ороход бэлэн гэнэ

Тэвчиж хүлээсэн сэтгэлийг нь ойлгож

Түүнийг хариуд нь хайрлаач гэжээ

Би ер нь юундаа ингэж ичиж улайн сандарна вэ

Бяцхан утсанд ирсэн мессеж уншсан төдий шүү дээ

Дугуй тольныхоо өмнө

Дуу аялан хэд эргэлдлээ

Ажаад байхнээ би их дажгүй юмм

Аятайхан бие дажгүй царайтай

Дараагийн мессеж ирж байгаа бололтой

Дохио нь дуугарч намайг цочоолоо

Сандаран гүйж очоод

Саяны бичсэнийг нь гүйлгэн уншлаа.

Хариу яагаад бичихгүй юм байгаа юм бэ?

Хайрласан сэтгэлийг минь ойлгохгүй байна гэж үү ?

Одоо ч гэсэн танайд очоод өөрийн хайраа

Огтхон ч эргэлзэх юмгүй илчилнэ гэнээ

Гэнэт саваагүй зан хөдөллөө

Гэгэлзсэн сэтгэлэээ салхинд хийсгэчихлээ

Тэгээ хүрээд ир

Тэгэхдээ бүр тэвэр дүүрэн улаан сарнайтай ир

Цонхны минь доор зүрхэн гал асаа нүдээ аниад

Цохилох зүрхэндээ гараа наагаад миний нэрийг хэлээрэй

Ингэж бичээд сенд дарчихлаа

Ичих зүггүйтэх хоёр давхцчихлаа

За яадгийм өнгөрсөн

Заяагаараа болог харж л байя.



2008-11-12 10:24:23

0 comments:

Post a Comment